31 Temmuz 2009 Cuma

Temmuz Ayı

Herkese yeniden merhaba, birden farkettim ki uzun zamandır günlük tutmuyorum.Kısaca son 1 ay da yaşananları hatırlayalım.

Babam kısa bir memleket özlemini giderdi.Bir kaç günlüğüne Erzincan a gitti, giderken de dönerken de beni çok özlediğini söylüyordu.Sanırım güzel bir tatil geçirmiş.(Kıskanıyoruz ama bizi ne zaman götürcen tatile)

Verem aşısı oldum ve uzun zamandır yakamı bırakmayan sarılığın nedenini öğrenmek için yine kan aldılar.Ama ben annemle babamın beklediğinin aksine hiç ağlamadım.

Bir hafta sonu teyzemlerle Ağva ya gittik, ertesi gün de babaannemlerle şileye Can amcaların yazlığına gittik.

Başka bir hafta sonu sabah erkenden annem ve babamla kalkıp sahilde yürüyüş ve kahvaltı yaptık.Başka bir gün de mangal yapmaya gittik.

Bir ara annemi istemeden üzdüm, ama neyseki bu işin de üstesinden ailecek geldik.

Bu aylık bu kadar önümüzdeki ay önemli günler var onlara hazırlanmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder