24 Haziran 2009 Çarşamba

Babalar Günü

Merhaba yine ben Doruk bebek :)

Cuma akşamı babaannem ile dedemi yolculadık kendileri bir hafta boyunca burda olmayacaklar.Daha sonra anneannemlere sürpriz kısa bir ziyaret yaptık.

Cumartesi günü doktorum Günay teyzeye gittik.Beni önce muayene ettikten sonra biraz canımı acıtacağını söyledi.Ben ne olduğunu anlamadan kolumdan aşıyı yaptı.Çok ağladım ama neyseki annem yanımdaydı, beni hemen sakinleştirdi.

Bu hafta sonu babalar günü benim ve babam için çok önemli çünkü bizim için bir ilk bu.Babam da ben de ona sesleneceğim günü iple çekiyoruz.Hatta benimle ilgili sürekli hayaller kurduğundan bahsediyor.Umarım eğlenceli olur.

Hafta içinde annem ile vakit geçirirken onu biraz yordum yine ama bir derdimi anlatabilsem belki daha çok yardımcı olabilirim.Sanırım zamanla kendimi daha iyi tanıtabileceğim.Annemin beni çok sevdiğini ve benim için herşeyi yaptığını biliyorum.

Başka bir günde görüşmek üzere herkese iyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder