3 Ekim 2009 Cumartesi

Ağustos ve Eylül

Çok uzun bir aradan sonra tekrar merhaba, bu iki ayda o kadar çok şey olduki. Hatırlayabildiklerimi sıralayayım bakalım.

Ağustos ayında hem annemin hem de babamın doğum günüydü.Babam annem e doğum günün de güzel bir çiçek gönderdi.

Annem de babama iki tane güzel tişört aldı, bende böylece alışveriş merkezleri gezintisine başlamış oldum.

Babam ay sonuna doğru bizimle daha çok vakit geçirebilmek için yıllık iznini kullandı.Hep beraber güzelce vakit geçirdik.

Nelermi yaptık! Hmmm nerden başlasam acaba, evet bazı günler sahilde gezinti yaptık, bir gün havuza gittik babam havuza girerken annem ve ben havuz başında uyuya kalmışız.

Daha sonraki bir gün adaya gittik, orda benim çok hoşuma giden bir fayton gezintisi yaptık, piknik alanında gezinti yaptık, daha sonra dönerken bir kaç sokak çalgıcısını keyifle dinledik.

Çok güzel keyifli bir gezinti oldu.Babam vaktin nasıl geçtiğini anlayamadığını benden ayrılmak istemediğini söylüyordu, sanırım iyi bir tatil oldu.

Eylül ayında ise bayram tatili ve doktor kontrolüm vardı.Bayramda biraz ziyaret biraz da dışarıda gezinti yaptık.

İlk bayram harçlıklarımı aldım, büyüklerimizin mezarlarını ziyaret ettik.Tabi birde bayram öncesi benim küçük arkadaşım "Yağmur" aramıza katıldı.

Murat amca ile Fulya teyze çok mutlulardı.Onları hastane de ziyaret ettik.Sanırım ileride beraber oyunlar oynayabileceğiz.

Şimdilik bu kadar daha sonra tekrar görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder