3 Haziran 2009 Çarşamba

Dışarıdaki Hayat

Merhaba ben Doruk,

Hafta sonu annemle babam beni dışarı çıkardılar, kırkımın dolduğundan bahsediyorlardı.Daha öncede bir kez doktordan sonra sahil de annemle babam otururken biraz güneşlenmiştim.Bir kez de babaannem, dedem ve Arzu halamla birlikte piknik yapmıştım.Bu sefer de babaannem ve anneannemi ziyaret gittik.

O gün gayet huzurluydum ama ertesi gün sanırım biraz annemi uyku problemim yüzünden annemi üzdüm.Annem en çok gündüzleri az uyuduğum için ve beni iyi besleyemediğini düşündüğü için çok üzülüyor.Ama aslında ben iyi besleniyorum sadece fazla uyumak istemiyorum, kaçırdığım şeyler olmasın diye.:)

Özlem halam bana çok güzel kıyafetler almıştı, dışarı çıkarken onları giydim sanırım bir rap şarkıcısına benzedim.Ama herkes çok yakıştığını söylüyordu. Babaannem ve anneannem beni birlikte yıkadılar annem de su döktü. Babam da bu arada gelişmeleri kameraya alıyordu.

Neyse bugünlük bu kadar daha sonra yine görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder