9 Aralık 2009 Çarşamba

Yeni Yıl Geliyor


Evet bir bayramı daha geçirdik ve yeni yıla yaklaştık.

Bayramda önce büyüklerimi ziyarete gittim daha sonra bir gün ilk şehir dışı ziyaretimi yaptım.

Adapazarına Aydın dayımlara gittik hep beraber.Bu yolculuk sırasında bir süre önce bozuştuğum Yalçın amca ile biraz daha kaynaştık.Orda kuzenlerimle ve dayımla oyun oynadık.Dönüş yolculugu biraz benim için sıkıcı oldu, hiç uykum yoktu ve daracık yerde canım sıkılıyordu. Neyseki sonunda çok sevdiğim yatağıma kavuştum

Daha sonraki hafta Erhan dayım askere yolculadık.Biraz üzgün görünüyordu ama daha sonra keyfinin yerinde olduğunu söylüyorlardı.Cumartesi akşamı büyük dayılara gittik.Kocaman bir evleri vardı.Benim ise çok uykum vardı.Gündüz Murat amcalarla Kalamış parkına gezmeye gittik.

Bu arada benim dişlerim kaşınmaya devam ediyor ve herşeyi ısırmak istiyorum.Yürümeyi seviyorum ama emeklemek hiç hoşuma gitmiyor.Birde saga ve sola dönerek gitmeye bayılıyorum.

Yakında Günay teyzeye kontrole gitmemiz gerekiyor.Baya bir zaman oldu görüşmeyeli.
Bakalım benimle ilgili neler söyleyecek.

Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder