25 Kasım 2009 Çarşamba

Yine Bayram

Tekrar merhaba,

Öncelikle minik bir kuzenim dünyaya geldi, Nesrin teyzemin oglu Ares.

Onu hastanede ziyarete gitmiştik ama ben kendisini ancak geçen hafta sonu gördüm.Ona dokunmak istedim ama izin vermediler niye anlamadım.

Hafta sonu bir de Bülent amcalara gittik, Laranaz benimle oyun oynamak istiyordu ama benim için sanırım biraz erken.Ama yinede ona dokunmaya çalıştım sanırım bu onunda hoşuna gitti, beni çok sevdigi gözlerinden belliydi.[Bende sevilmeyecek adam degilimki canım:)]

Yol baya uzundu Umut amcaya araba kullanırken yardımcı olmaya çalıştım ama yine izin vermediler.

Daha önceki haftalarda da Günay teyzeye ziyaret gittik, nedense o beyaz örtülü yere yattığımda bana kötü bir şeyler yapıcaklarmış gibi geliyor, korkuyorum anlamıyormusunuz.

Neyse benim gelişimimin gayet iyi olduğunu ve ayağımı yere sağlam bastığımı söyledi.Bir de şu aşı işini artık yapmasalar çok iyi anlaşcaz ama hadi neyse :)

Dişlerim çıkmaya devam ediyor, çorbalarımı içip muallebimi güzelce yiyorum, bir tek yogurdu pek sevmiyorum.

İki gün sonra yine bayram bu seferkinde şekerin daha az oldugunu kurban bayramı oldugunu söylüyorlar, ne demekse.

Sonra yine görüşmek üzere beni özlemeyi unutmayın sakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder